Jak pracuji

váš byznys

Na začátku probereme váš byznys

A to zgruntu: ráda se podívám do vaší provozovny, jsem totiž zvědavá a když se svým klientům dívám pod ruce, často vznikají ty nejkrásnější příběhy. Popovídáme si o tom, v čem jste prima, kde vás tlačí pata a co potřebujete ode mne. Jasně si stanovíme cíle, kterých společně dosáhneme.

unikátní prodejní argumenty

Hledám unikátní prodejní argumenty firmy

Zákazníci mi často říkají, že jsou obyčejní: „Jenom testujeme materiál.“ „Jsme takoví normální, prostě ukízíme.“ „Pořádám eventy, nic zvláštního.“ Když se ale obrátím na jejich zákazníky, zjistím pravý opak. Uklízejí perony Českých drah po celé Moravě. Mají špičkové specialisty a služby s perfektním poměrem ceny a výkonu. Nebo pořádají takové plesy, o kterých se ve firmách mluví ještě po roce. Na svých klientech nehledám okoukaná nej, ale autenticitu.

marketingové výzkumy

Realizuji marketingové výzkumy rozumného rozsahu

Ptám se zákazníků svého zákazníka na jejich potřeby a obavy – obojí mi pomáhá sestavit smysluplný obsah pro web, redakční plán blogu nebo témata pro sociální sítě. Nestřílím naslepo, snažím se trefit do potřeb a obav zákazníků svého zákazníka.

jazyk a tón

Spefikuji jazyk a tón, kterým bude web mluvit

Domluvíme se na tom, jestli to bude pohodový sympaťák, který vysvětlí zákazníkům, jak si vytapetovat, správně vybrat plot nebo položit koberec, nebo vstřícný profesionál nabízející poradenství v oblasti designu.

excelentní výsledek

Cílím na excelentní výsledek

Budu psát a škrtat tak dlouho, dokud nebudete spokojeni.

Dám vašemu byznysu slova
button